Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2017 17:17 - Измислена реалност
Автор: nikolastanislavovv Категория: Други   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Здравейте! Това е история за един край, сякаш забравен от Бога. Хората са загубили вярата, която последна си отива и оставят душите си на дявола. Тук царуват огорчеността и отчаянието. Младите и хората на средна възраст масово напускат, а старите вече са се примирили, че ще преживеят до смъртта си в мизерия, докато пълнят гушите на силните на деня.  Правят погребенията си приживе, защото след като си застигне черната с косата, няма кой да ги изпрати в последния им път.

    Аз съм студент. Следвам медицина в София. Професията, която е от малкото, за която имаш надежда, че ще си намериш работно място, въпреки отношението към един медик в днешно време. Това е един от малкото билети към спасението. Най-вероятно и аз няма да се завърна. Тъжно и тъпо ми става като се замисля. Мечтата ми е да се върна и да направя нещо за моя край, без някой да се възползва от мен или пък да окраде постигнатото. Защото така е днес, така е и утре - стараеш се да се издигнеш, за да можеш просто да помогнеш и след време осъзнаваш, че всичко отива на вятъра, заради някой, който желае материалното, само за да отиде уикенда да се натряска в някой скъп бар, докато някоя уличница го задоволява с френска граматика.

    Не си мислете, че младите нехаем за нашето родно място и искаме само да се махнем. Напротив! Искаме след като приключим образованието си да се завърнем и да направим нещо значително, което ще подобри положението на хората, които са ни отгледали. Хората, на които дължим това което сме.

    Ние сме плод и отражение на нашите родители, баби и дядовци, които са се грижели, а и все още продължават със сетни сили да постигнат нещо, за да оцелеят. Какво ще оставим ние на децата си? Една безлюдна, необразована и изпитателна среда, в която едно късче хляб ще бъде равно на един живот!




Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolastanislavovv
Категория: Поезия
Прочетен: 10494
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031